Zwroty i reklamacje
Składanie reklamacji
Jeżeli zakupiony przez Klienta towar jest wadliwy Klientowi zgodnie z aktualnie obowiązującym prawem przysługuje skorzystanie z uprawnień z tytułu rękojmi.
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Sporządź formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać kurierem na adres:
Satoridruk R.Wodyński, M. Pomorski s.j.
ul. Północna 36
91-425 Łódź
podając firmie kurierskiej adres email: biuro@fototapety24.com.pli tel kom 515164 905 oraz zaznaczając godziny pracy 9-17
Zwrot towaru
Możecie Państwo odstąpić od umowy zakupu w ciągu 14 dni roboczych, bez podania przyczyny.
UWAGA: Ze względu na specyficzny charakter produktu, jego zwrot ze względu na ochronę zdrowia i z powodów higienicznych może się odbyć wyłącznie w nienaruszonym, oryginalnym opakowaniu i z oryginalnie dostarczonymi foliami ochronnymi.
Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie (TUTAJ) i wyślij je na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
TSatoridruk R.Wodyński, M. Pomorski s.j.
ul. Północna 36
91-425 Łódź
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.